لطفا قبل از ايجاد تاپيک در انجمن پارسیان ، با استفاده از کادر رو به رو جست و جو نماييد
فاکس فان دی ال دیتا
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 25 تا 32 , از مجموع 39

موضوع: همه چیز درباره گوگل پلاس Google Plus

  1. Top | #25
    پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)
    حیدر آتش پیکر آنلاین نیست.
    ورود به پروفایل ایشان

    عنوان کاربر
    سوپر کاربر
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    72222
    سن
    30
    نوشته ها
    6,818
    میانگین پست در روز
    5.26
    تشکر ها
    898
    از این کاربر 828 بار در 645 ارسال تشکر شده است.

    موضوع پیش فرض از گوگل پلاس بصورت حرفه ای استفاده کنید

    از گوگل پلاس بصورت حرفه ای استفاده کنید
    در صورتیکه اکانت گوگل پلاس برای شما فعال شده است، بدنیست سری به بخش تنظیمات این سرویس بزنید و گوگل پلاس را آنگونه که دوست دارید ، تنظیم کنید.
    انتخاب زبان فارسی در گوگل پلاس :
    گوگل از همین ابتدا زبان فارسی را جزو زبان های پیشفرض سرویس پلاس ارائه کرده است. برای انتخاب این سرویس کافیست از تولبار بالای صفحه ، روی آیکون تنظیمات (چرخ دنده) در سمت راست تولبار کلیک کنید و گزینه ی Google+ Setting را انتخاب کنید.
    حالا از منوی سمت چپ گزینه ی Language را انتخاب کنید و از منوی بازشوی زبانها ، زبان فارسی را برگزینید:
    پارسیان (شاپرزفا)
    انتخاب ایمیل شدن اتفاقات گوگل پلاس:
    اگر از تعداد ایمیل های زیادی که از سرویس گوگل پلاس برای شما میآید خسته شده اید، میتوانید با مراجعه به تنظیمات Google+ آنها را تغییر دهید.
    یک بکاپ از کل اکانت گوگل شما :
    اگر میخواهید از کل اطلاعاتی که تاکنون در اکانت گوگل خود وارد کرده اید در بخش تنظیمات گوگل پلاس، گزینه ی Data Liberation را کلیک کنید. همچنین برای اینکار می توانید از آدرس جداگانه ی [فقط کاربران انجمن قادر به دیدن لینک هستند . برای ثبت نام کلیک کنید..] استفاده کنید.
    تنظیمات حریم شخصی : چه کسی اطلاعات شما را ببیند ؟
    برای خیلی از ایرانیان مهم ترین بخش تنظیمات همین قسمت است. در اینجا تعیین میکنید چه کسی میتواند شما را در عکسی تگ کند، چه کسی میتواند اطلاعات شخصی پروفایل شما را ببیند. عکس هایتان را چه کسانی میتوانند ببینند ؟ با چه کسی پست های خود را به اشتراک میگذارید و خیلی تنظیمات شخصی دیگر . با چند دقیقه صرف وقت، اطلاعات خود را در گوگل پلاس امن کنید:
    (تنظیمات حریم شخصی گوگل پلاس)
    پارسیان (شاپرزفا)
    اتصال اکانت شبکه های اجتماعی خودتان به گوگل پلاس:
    برای وصل کردن اکانت شبکه های اجتماعی ای که در آنها عضو هستید به تنظیمات گوگل پلاس و سپس منوی Connected Accounts مراجعه کنید:
    پارسیان (شاپرزفا)

  2. Top | #26
    پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)
    حیدر آتش پیکر آنلاین نیست.
    ورود به پروفایل ایشان

    عنوان کاربر
    سوپر کاربر
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    72222
    سن
    30
    نوشته ها
    6,818
    میانگین پست در روز
    5.26
    تشکر ها
    898
    از این کاربر 828 بار در 645 ارسال تشکر شده است.

    موضوع پیش فرض اعمال تنظیمات امنیتی گوگل پلاس همانند مدیران گوگل!

    گوگل، سرویس گوگل پلاس را چند روزی است که به کاربران وب معرفی کرده است، ولی هم اکنون این سرویس جدید اجتماعی که شبیه فیس بوک هست به صورت تعداد کاربر محدود و آزمایشی کار می کند .

    گوگل، سرویس گوگل پلاس را چند روزی است که به کاربران وب معرفی کرده است، ولی هم اکنون این سرویس جدید اجتماعی که شبیه فیس بوک هست به صورت تعداد کاربر محدود و آزمایشی کار می کند . به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، این سرویس جدید گوگل خصوصیات شخصی سازی جدید و مفیدی به شما ارائه می دهد، اما به طور پیش فرض غیرفعال شده است و خیلی سخت پیدا می شود !
    در ادامه توضیح داده می شود که چگونه این نکات را پیدا کنید: وقتی پروفایل مدیران و مهندسین رده بالای گوگل + را بررسی کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که تنظیمات اولیه پروفایل خود را تغییر داده اند . شما میتوانید با مشاهده سرویس جدید [فقط کاربران انجمن قادر به دیدن لینک هستند . برای ثبت نام کلیک کنید..] که به عنوان پیشتاز این سرویس جدید اینترنتی شروع به کار کرده است دلیل این گفته بفهمید.
    به تصویر زیر توجه کنید ، آیا می توانید این نکته را بفهمید ؟
    پارسیان (شاپرزفا) خب، این لیست ۱۰ نفر اول کاربران سرویس گوگل پلاس است که با تعداد افرادی که دنبال کننده (followers) آنها بوده اند رتبه بندی شده اند، که شامل دو مدیر موسس گوگل ، Larry Page و Sergy Brin و همراه نایب رئیس ارشد مهندسین گوگل Vic Gundorta کسی که هدایت و مدیریت پروژه گوگل پلاس را به عهده دارد.Matt Cuts مهندس گوگل را در رتبه ۶ این لیست می بینیم. این ۴ نفر از مدیران بلند پایه گوگل در این لیست هیچ کسی را به عنوان دوست به حساب کاربری خود اضافه نکرده اند! اتفاق عجیبی است(۰ friends)، این در حالی است که هر شخص دیگری در این لیست دوستان زیادی دارد. Mark Zukerberg ۶۹ نفر را به عنوان دوست به حلقه های خود اضافه کرده است. Leo Laporte ۳۳۰ نفر ، Bradley Horowitz 748 نفر و Robet Scoble نیز بیش از هزاران نفر در لیست دوستان خود در طی تنها فقط ۴ روز اضافه کرده اند. اگر شما به ادامه لیست نگاهی بیندازید درصد تعداد افرادی که دارای هیچ دوستی نیستند خیلی کمتر می شود و بیشتر کسانی که هیچ دوستی به حساب کاربری خود اضافه نکرده اند از مدیران بلند پایه گوگل یا مدیران داخلی این شرکت هستند! آنها کار منطقی و جالبی انجام داده اند و ما هم می توانیم تنظیمات دلخواه خود را همانند آنها ثبت کنیم . حالا در اینجا این روش را به شما یاد می دهیم : ۱٫به پروفایل گوگل خود بروید و بروی گزینه ویرایش (Edit) کلیک کنید. ۲٫بروی آیکون کوچک کره زمین که در سمت راست نام لیست کسانی که در حلقه های شما هستند کلیک کنید.
    پارسیان (شاپرزفا)
    که این پنجره را برای شما باز میکند:
    پارسیان (شاپرزفا)
    ۳٫برای اینکه همه افرادی که در حلقه های شما به عنوان دوست هستند پنهان شوند تیک گزینه اول را بردارید و اگر میخواهید دسترسی افراد به دوستان خود را محدود کنید بروی گزینه “Your circles” در زیر سوال “Who Can See This?” کلیک کنید. ۴٫بروی گزینه “Save” کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود و در ادامه بروی گزینه “Done Editin” کلیک کنید تا برگه دوباره پنهان شود. تا اینجا، شما فقط لیست کسانی که به عنوان دوست اضافه کرده اید را پنهان کردید. حالا سوال این است : اگر این تنظیمات برای هر شخصی که در گوگل پلاس عضو هست )برای حفظ اطلاعات شخصی آنها (به نظر مهم بیاید ،چرا مدیران گوگل این تنظیمات را به طور پیش فرض برای همه اعمال نکرده اند ؟

  3. Top | #27
    پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)
    حیدر آتش پیکر آنلاین نیست.
    ورود به پروفایل ایشان

    عنوان کاربر
    سوپر کاربر
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    72222
    سن
    30
    نوشته ها
    6,818
    میانگین پست در روز
    5.26
    تشکر ها
    898
    از این کاربر 828 بار در 645 ارسال تشکر شده است.

    موضوع پیش فرض راهنمای تنظیمات حفاظت از حریم شخصی در گوگل پلاس - بخش دوم

    در بخش نخست از این مقاله سعی شده که تنظیمات مربوط به چگونگی تغییر تنظیمات حریم شخصی در خصوص اطلاعات شخصی توضیح داده شود. در این بخش که بخش پایانی مقاله است، نیز اطلاعات بیشتری در خصوص تنظیمات حریم شخصی در خصوص پست هایی که منتشر می کنید، خواهید آموخت.

    پیش از مطالعه این بخش، بهتر از قسمت اول این مقاله را خوانده باشید.
    ۳- پست های خود را برای افرادی که می خواهید به اشتراک بگذارید
    حال که دوستان خود را با استفاده از حلقه ها گروه بندی کرده اید، گام بعدی در افزایش امنیت حریم شخصی شما، این است که قبل از به اشتراک گذاری هر چیزی در گوگل پلاس، تصمیم بگیرید که به چه کسانی اجازه دسترسی و یا بازنشر آن را بدهید.
    همانطور که در فیس بوک جایی تحت عنوان Wall یا دیوار وجود دارد که شما می توانید بر روی آن بنویسید، در گوگل پلاس هم Stream این خصوصیت را دارد. اما تفاوت این دو بسیار است. در زیر بخشی که می خواهید متن یا لینکی را در گوگل پلاس منتشر کنید، بخشی وجود دارد که می توانید در آن ملاحظه کنید که پست فعلی در صورت انتشار، در دسترس کدام افراد قرار می گیرد. شما می توانید با کلیک بر روی این بخش، در صورت لزوم آن را تغییر دهید.
    پارسیان (شاپرزفا)
    در گوگل پلاس می توانید به هنگام اضافه کردن یک پست به صفحه خود، مشخص کنید که کدام افراد یا حلقه ها اجازه دسترسی به آن و یا بازنشرش را دارند. این گروه ها، عمومی (Public)، اعضای حلقه های ساخته شده توسط دوستان تان (Extended Circles)، حلقه های خودتان (Your Circles) و در نهایت فرد و یا افرادی خاص را شامل می شود که هر یک را به اختصار توضیح می دهیم.
    Public: در صورتی که در زیر یک استریم، شما Public را داشته باشید، همه افرادی که در گوگل پلاس به پروفایل شما سر بزنند، می توانند آن پست خاص را مشاهده و یا بازنشر کنند.
    Extended Circles: انتخاب این گزینه همانطور که مشخص است، چیزی همانند حالت اشتراک گذاری برای Friends of Friends در فیس بوک است. یعنی دوستان ِ دوستان شما اجازه دسترسی به پست شما را خواهند داشت.
    Your Circles: در صورتی که بخواهید پستی که قصد انتشارش را دارید، برای اعضای یکی از حلقه های تان نمایش داده شود، می توانید نام حلقه مورد نظر خود را تایپ کنید. مثلاً با تایپ کردن Family و انتخاب آن، به اعضایی که قبلاً در حلقه اقوام تان اضافه کرده اید، اجازه دسترسی به پست فعلی را خواهید داد.
    Specific names: چنانچه قصد انتشار محتوایی را جهت نمایش به افراد خاصی داشته باشید، می توانید نام آن را در بخش ذکر شده وارد کنید. در صورتی که فرد مورد نظر در یکی از حلقه های شما باشد، با تایپ کردن بخشی از نام وی، می توانید انتخابش کرده و اجازه مشاهده پست مربوطه را به وی بدهید.
    نکاتی که باید در خصوص انتشار محتوا در گوگل پلاس بدانید
    - پس از آنکه افراد مورد نظر خود را انتخاب کرده و پست مربوطه را منتشر کردید، دیگر قادر به ویرایش افرادی که به آن پست دسترسی دارند، نخواهید بود. برای مثال اگر به اشتباه چیزی را برای همه افراد (Public) منتشر کرده و بعد پشیمان شدید، تنها راه بازگشت، حذف آن پست است. پس از انتشار یک پست، نه می توانید دسترسی کسی به آن را محدود کنید و نه می توانید کسی را به جمع مشاهده کنندگان ِ آن اضافه نمایید.
    - به صورت پیش فرض، برای اولین بار، پست های شما برای اعضای حلقه های تان نمایش داده می شوند. همچنین، پست های جدید برای افرادی نمایش داده می شوند که در آخرین پست ِ قبل از آن مشخص کرده اید. برای مثال اگر آخرین بار چیزی برای اعضای حلقه همکارن خود منتشر کرده اید، گوگل پلاس به هنگام انتشار پست بعدی نیز به صورت پیش فرض همکاران شما را محرم می داند. مگر آنکه دوباره این رویه را بنا به دلخواه خود تغییر دهید.
    - قابلیت به اشتراک گذاری فقط گزینه «شامل شدن» دارد نه «محدود کردن»! یعنی هنگام به اشتراک گذاری یک پست، فقط می توانید تعیین کنید چه کسانی آن را ببینند، نمی توانید گزینه همه را انتخاب کنید و از بین آنها افرادی را محدود کنید. به زبان ساده یعنی گزینه ای با عنوان «همه به جز....» ندارد.
    برای مثال اگر می خواهید مطلبی در مورد وضعیت بد محل کارتان منتشر کنید، و نمی خواهید حلقه همکاران به آن دسترسی داشته باشند، نمی توانید آن ها را استثنا کنید. بلکه باید همه افرادی که می خواهید به این پست دسترسی داشته باشند را برای گوگل پلاس مشخص کنید!
    مثال دیگری که می شود در این خصوص به آن اشاره کرد این است که فرض کنید قصد دارید دوستی را برای تولدش سورپرایز کنید. شما می خواهید همه افراد حلقه دوستان تان را از تاریخ تولد و برنامه هایی که برای تولد وی تدارک دیده اید از طریق گوگل پلاس آگاه کنید. باید بدانید که نمی توانید پست مربوطه را (در حالیکه فرد مذکور را هنوز در حلقه دوستان خود دارید) از نگاه وی پنهان سازید. مگر آنکه وی را موقتاً به یک حلقه دیگر انتقال دهید و هر چه می خواهید پشت سرش نقشه بکشید!
    ۴- مواردی را که منتشر می کنید، کنترل نمایید
    پارسیان (شاپرزفا)
    علاوه بر دسترسی هایی که برای افراد و پست های خود تنظیم می کنید، پس از انتشار پست ها نیز اطلاعات و تنظیمات دیگری هستند که در صورت لزوم باید تغییراتی را در آنها اعمال کنید. بدین منظور، چنانچه با استفاده از موس بر روی هر کدام از پست های خود حرکت کنید، در سمت راست و بالای هر یک، مثلثی خاکستری که درون دایره ای به همین رنگ است، ظاهر می شود.
    با کلیک بر روی این نماد، منویی ظاهر می شود که اجازه تغییر تنظیمات را برای پست مربوطه به شما می دهد. برای مثال شما می توانید امکان کامنت گذاشتن را برای پست غیرفعال کنید. و یا بازنشر پست توسط افراد را با غیرفعال کردن این قابلیت (از طریق این منو) ممنوع کنید.
    مطالب افرادی که در حلقه های شما قرار گرفته اند: هنگامی که به صفحه اصلی گوگل پلاس مراجعه می کنید، می توانید مطالب نوشته شده یا به اشتراک گذاشته شده توسط افرادی که آنها را دنبال می کنید، مشاهده نمایید. همچنین می توانید با کلیک بر گزینه Incoming که در پنل سمت چپ صفحه اصلی (و زیر نام حلقه های تان) قرار گرفته، نوشته های افرادی که شما را دنبال می کنند اما شما دنبالگر آنها نیستید، مشاهده کنید.
    در بخش Incoming، در صورتی که به پستی علاقمند شدید می توانید تنها با یک کلیک فرد ارسال کننده را به یکی از حلقه های خود اضافه و دنبالش کنید. همینطور این امکان وجود دارد که پست های بی محتوا و کم ارزش را با کلیک بر Mute this post پنهان نمایید.
    مسدود کردن افراد: اگر به هر دلیلی (اسپم، مطالب بی ربط و …) علاقه ای به دنبال کردن کسی ندارید و ترجیح می دهید فرد مورد نظر نیز پست های شما را مشاهده نکند، می توانید او را Block کنید. برای این کار می توانید به پروفایل فرد مورد نظر مراجعه کرده و از طریق گزینه آخر در ستون سمت چپ، وی را بلاک کنید. البته مسدود کردن پروفایل افراد به معنی مسدود شدن کامل وی نیست. یکی از کاربران گوگل پلاس بلاک کردن را اینگونه تعریف کرده است:
    «بلاک کردن افراد، منجر به پنهان شدن نوشته ها و کامنت های او از دید شما شده و پست های عمومی شما را نیز ار نگاه وی محو می نماید. اما در صورتی که فردی نوشته ای پست کند که برای شما و فرد بلاک شده قابل رویت باشد، کامنت هایی که شما برای آن پست می گذارید، برای وی قابل رویت هستند. در واقع بلاک کردن افراد، منجر به پنهان شدن کامل فعالیت های وی برای شما می شود، اما برخی فعالیت های شما هنوز هم برای افرادی که در لیست مسدود شدگان قرار دارند، قابل رویت خواهند بود. با این توضیحات، بلاک کردن، مسدود سازی کامل به حساب نمی آید. بلکه تنها راهی مناسب برای پنهان کردن فعالیت های بیهوده برخی افراد، از دید شما است.»
    در نهایت باید بدانید که بلاک کردن افراد در گوگل پلاس، روشی کاربردی برای حفاظت کامل از نوشته ها و پست های شما در برابر افراد مسدود شده به حساب نمی آید.
    کامنت ها و 1+ هایی که برای پست های عمومی می گذارید: اگر کسی چیزی را 'به صورت عمومی' در گوگل پلاس بنویسد و یا مطلبی را به اشتراک بگذارد، فارغ از تنظیمات حریم شخصی که تنظیم کرده اید، کامنت ها و 1+هایی که برای اینگونه پست ها می گذارید، توسط عموم قابل مشاهده خواهند بود. همچنین توسط گوگل ایندکس شده و ممکن است در تنایج جستجو نیز برای همه قابل رویت باشند.
    ۵- نگاهی به دیگر تنظیمات حریم شخصی گوگل پلاس
    پارسیان (شاپرزفا)
    برای دسترسی به سایر تنظیمات گوگل پلاس، بر روی آیکون چرخ دنده در بخش بالایی و سمت راست صفحه کلیک و در منوی باز شده Google+ Settings را انتخاب کنید. در بخش اصلی از تنظیمات، می توانید طریقه دریافت اطلاعیه ها و اخطارهایی که به شما مربوط می شود را مشخص کنید. برای مثال در صورتی که کسی برای یکی از پست ها یا عکس های شما کامنتی بگذارد، شما از طریق ایمیل از این موضوع مطلع می شوید. به صورت پیش فرض کلیه اخطارها برای شما ایمیل می شوند که می توانید هر کدام که می خواهید را ویرایش کنید.
    پایین تنظیمات مربوط به notificationها، گزینه ای وجود دارد که کاربر تعیین می کند آیا دیگران اجازه برقراری Huddle (چت گروهی) را با او دارند یا خیر!
    در تب بعدی (Profile and Privacy)، می توانید تنظیمات بیشتر و ریزتری را به طور کاملتر ملاحظه کنید. این صفحه محیطی یک دست و میانبری سریع برای دسترسی به هر بخش از تنظیمات امنیتی پروفایل شما است.
    این صفحه، حکم مرکز تنظیمات حریم شخصی گوگل را برای گوگل پلاس دارد.
    یکی از نکاتی که شما در گوگل پلاس نگرانی ای از بابت آن ندارید، SSL است. گوگل ار ابتدا و به صورت پیش فرض، دسترسی به گوگل پلاس را با https امکان پذیر کرده است.
    توجه داشته باشید که چنانچه شما اطلاعاتی را از پروفایل گوگل پلاس خود پاک کنید، این اطلاعات در تمامی سرویس های گوگل پاک می شوند.

    واجباتی آرزو می کنیم به گوگل پلاس اضافه شوند
    مانند هر سرویس تازه تاسیس دیگری، گوگل پلاس هم وعده های بسیاری را -به خصوص در بخش امنیت حریم شخصی- به کاربرانش داده است. کنترل تنظیمات حریم شخصی، مساله ای بسیار مهم است که گوگل در بعضی موارد کمی در این خصوص کاهلی نشان داده است. البته امکانات و قابلیت های بسیاری در این رابطه وجود دارند که از اینکه در گوگل پلاس وجود دارند، خوشحالیم. اما امکاناتی مانند مستثنی کردن یک یا چند حلقه یا فرد خاص، اضافه کردن زیرحلقه ها درون هر حلقه، مشاهده وضعیت چندین حلقه در Stream، ایجاد راه بهتر و سریع تر برای دسترسی به کامنت ها، پاسخ دهی به آنها و … از این جمله اند.
    حالا که این مطلب را خوانده اید، احتمالاً بسیاری ار سوالاتی که در خصوص امنتی حریم شخصی در گوگل پلاس داشته اید، پاسخ داده شده اند. اما این پایان کار نیست و هر روز امکانات و قابلیت های جدیدی به این سرویس اضافه می شود که باید از آن آگاه باشید. در صورتی که هم اکنون نیز امکان و حتی باگ امنیتی جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه شده و یا از آن آگاه هستید، می توانید آن را در بخش نظرات با سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

  4. Top | #28
    پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)
    حیدر آتش پیکر آنلاین نیست.
    ورود به پروفایل ایشان

    عنوان کاربر
    سوپر کاربر
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    72222
    سن
    30
    نوشته ها
    6,818
    میانگین پست در روز
    5.26
    تشکر ها
    898
    از این کاربر 828 بار در 645 ارسال تشکر شده است.

    موضوع پیش فرض گوگل علاوه بر این، چگونه می توان نمایه + Google، دستورالعمل G+ و تنظیمات

    گوگل علاوه بر این، چگونه می توان نمایه + Google، دستورالعمل G+ و تنظیمات

    گوگل پلاس؟
    به + Google یک شبکه اجتماعی برای تبادل کشف و در دسترس را به مشتریان در سراسر جهان است. هدف، است که هدف از این پروژه این است که نزدیک و متحد کردن مردم از طریق به اشتراک گذاری برنامه های کاربردی و محتوای اجتماعی است.
    طراحی، چند زبان، دسترسی آسان به شبکه، کاربران، و محتوا و ناوبری از سایت تایید کیفیت و چشم انداز برای یک شرکت مثل گوگل است.
    به + Google در ژوئن 2011 ساخته شد. زمانی که آن را به نسخه آزمایشی بتا منتشر شد. در مدت 3 ماه، هر یک از کاربران تا به حال این گزینه از ارسال دعوت نامه ها از طریق جیمیل دوستان و آشنایان خود را.
    از ابتدا به + Google ثبت رشد قابل توجه و علاقه از کاربر است. به عنوان یک نتیجه، ثبت نام 10 میلیون کاربر فقط 2-3 IN هفته. تا قبل از اعلام رسمی و انتشار آنلاین و شبکه در اواخر سپتامبر 2011 سال افزایش داد و نظرسنجی ها گوگل چند تغییرات جزئی به شبکه های اجتماعی خود را.
    با توجه به محبوبیت عظیم او در به دست آورد امریکا و اروپا گوگل عملیات ادامه و توسعه برنامه های کاربردی و یک هدف مشخص را به نفع خود در شرق این کشور، و یا از طریق شکستن و پیروزی بازار بزرگ آسیا و گرفتن به شبکه های اجتماعی پیشرو است.

    امروز گوگل پلاس تعداد بیش از 400 میلیون کاربران از آن 100 میلیون روزانه فعال بر روی شبکه.
    گوگل پلاس دستورالعمل و تنظیمات:
    هنگامی که شما به نمایه + Google خود را در سمت چپ وارد شوید شما یک منوی کشویی از 10 موضوعاست.
    با تنظیمات پیش فرض، مانند ساخت آلبوم عکس را وارد کنید، اطلاعات تماس، بیوگرافی، تنظیمات حریم خصوصی شامل مقوله های زیر است:
    خانه
    نیمرخ
    تحقیق
    رویدادها
    پاتوقهای
    عکس
    محلی
    محافل
    بازی ها
    بیشتر

    صفحه اصلی به + Google - لینک شروع به اصطلاح دیوار یا جریان شبکه های اجتماعی خود را.
    در اینجا نشان داده شده است و افشا همه پست های که شما را به یکی از حلقه های خود اختصاص داده است. همچنین این محل برای نوشتن پست های خود را، قرار دادن تصاویر، فیلم ها، لینک ها و افشای اطلاعات است که شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن با دیگران.
    در هنگام نوشتن و انتشار نوشته ها، عکس ها و برخی از اطلاعاتی که شما در امکان تنظیم دید از روزه داری. شما مشخص کنید که ارسال خواهد شد به شما و قابل مشاهده اختصاص داده شده است.

    نمایه + Google - هنگامی که شما در لینک نمایه Google پلاس در یک مکان شما می توانید تمام اطلاعات خود را تا کنون منتشر شده است، که آیا آن را تصاویر، فیلم ها، ارسال ها ...
    در اینجا شما همچنین می توانید و ویرایش حذف مسائل شما را در مشخصات خود را قرار داده است.
    به + Google تحقیق - گوگل پلاس تحقیق یک گزینه بسیار جالب است گوگل پلاس ارائه می دهد که کاربر از طریق جریان ها، عکس ها و یا اطلاعات است که گوگل فکر می کنم که شما ممکن است جالب می یابند.
    نحوه عملکرد گزینه گوگل تحقیقات؟
    بر اساس جستجوهای قبلی و اطلاعیه ها نوشته ها، عکسها و نظرات در آن به + Google مشخصات، گوگل تجزیه و تحلیل و منافع خود را به رسمیت می شناسد و به طور خودکار به شما اختصاص جالب ترین محتوا را در شبکه است.
    یکی از ضروری ترین و مهم توجه داشته باشید این است که شما ارسال به بالاترین ارسال کیفیت و بررسی در مورد هر محل (شهر و دولت)، مثل اشیاء (رستوران ها، هتل ها) و یا بر روی برخی از حقایق مهم یا حوادث فرهنگی یا قابل توجه می باشد. + Google به آن را دوست دارد و تشخیص آن است. با این کار شما به یک لیست از پیشنهادات به ارمغان بیاورد و مشخصات خود را قابل دیدن خواهد بود و به عنوان یک پیشنهاد به میلیون ها نفر از کاربران که علاقه مند هستند در دقیقا همان چیزی است که شما در حال نوشتن است.
    به + Google رویدادها - از طریق لینک گوگل رویدادها پلاس شما می توانید از یک رویداد را در فرد ایجاد و یا رویداد عمومی.
    وقایع به اشتراک گذاری، انتشار و ارائه چیزی که برای شما مهم است و مهم استفاده می شود.
    اگر شما ایجاد Jرویداد مرکزی محتوا و جزئیات خواهد بود برای تمام کاربران قابل مشاهده است. آنها همچنین می توانند تماشا تصاویر و فیلم ها مانند نظرات و درگیر در رویداد خود را.
    ایجاد زنده رویداد اختصاص یک لیست از کاربران که می خواهند در آن شرکت کنند. فقط دعوت کاربران می توانند در این رویداد شرکت کنند و به دنبال آن زندگی می کنند، به اشتراک گذاری و اظهار نظر در عکس. هر گونه دیدگاهی دیگر فعال است و تنها اطلاعاتی که در حال حاضر فعال است.

    به + Google Hongouti - گوگل پلاس Hongouti چت تصویری رایگان آنلاین در گوگل به علاوه که در آن شما می توانید تعامل زندگی می کنند، از طریق وب کم با حداکثر 9 نفر در هر مکان، در هر زمان.

    به + Google عکس - گزینه گوگل پلاس عکس مدیریت از آلبوم ها و عکس های خود را ارائه می دهد که شما خود را در مجموعه نمایش G+است. کاربران اندیشه و در iOS تلفن همراه، به صورت خودکار ارسال و اشتراک گذاری تصاویر با تلفن های همراه خود را فعال کنید. شما می توانید از برچسب ها به هر تصویر است که خود را به دوستان، آشنایان و سایر کاربران برچسب بیشتر به راحتی و به سرعت شناسایی کردهاید و اضافه کنید.

    به + Google محلی - لینک به همراه گوگل محلی کاملا مشابه با تحقیق. بر اساس نتایج و ویژگی های مشخصات خود را این گزینه کمک می کند تا مشتریان، شناسایی و فراهم می کند برخی از اطلاعات مربوط به مکان و محل سکونت به شما ارائه می شود.

    به + Google محافل - گوگل محافل پلاس مجموعه ای از تمام کاربران خود را با آنها شما سهم و پیگیری اطلاعات مرتبط و جالب هستند. هر یک از آشنایان و یا دوستان خود را باید به یک یا چند مدار اختصاص یافته به حفظ ارتباط است. حداکثر تعداد کاربران در 5000 مهم نیست که چگونه بسیاری از دور.
    حلقهها، شما می توانید حذف و ایجاد کنید. همچنین شما می توانید امکان تغییر نام هر یک از دور.
    اگر شما می خواهید، شما می توانید هر دور و شرح اختصاص دهید.
    افرادی که در دایره خود را، شما می توانید آنها را علنا ​​به قبول به کاربران دیگر در دایره خود را به اشتراک بگذارید.
    افرادی که در دایره خود را به شما ماوس را بر روی نام شخص تصدیق. گزینه ها را دنبال کنید. در اینجا از دایره است که در آن شما می خواهید برای راه اندازی یک شخص را انتخاب کنید.
    اگر شخصی که شما مایل به حذف، حذف و یا مسدود کردن مدار انتخاب کنید. پیدا کردن شخص شما می خواهید به حذف و بر روی نام او کلیک کنید. سپس را انتخاب کنید و تعیین این دوره بیشتر است.

    به + Google بازی ها - گوگل بازی به علاوه ماه به ماه و به طور فزاینده ای در حال کسب محبوبیت است. اگر شما می خواهید برای پیوستن به میلیون ها نفر و تبدیل شدن به جدید گوگل پلاس پلیر، بر روی لینک کلیک کنید بازی هااست.
    خوش آمدید به دنیای بازی با تعداد انگشت شماری از گزینه ها، امکانات و مطالب جالب و سرگرم کننده است.
    ارسال دعوت نامه، اعمال نمرات و بازی بازی های مورد علاقه خود را با حلقه های شما.

    به + Google نمایش نتایج: از شماره - گوگل صفحات پلاس دسته بندی شده است برای کاربران کسب و کار و کاربران با یک ایده و تمایل به ترویج محتوای او آموزنده و سرگرمی اهداف در نظر گرفته شده است.
    به + Google در حال حاضر اجازه می دهد تا ایجاد صفحات وب 5 موضوع:
    محصول و یا نام تجاری
    این شرکت، موسسه و یا سازمان
    کسب و کار محلی یا محل
    هنر، سرگرمی یا ورزش
    دیگر
    نمایش نتایج: از شماره مشخصات مشابه، اما با بسیاری از محدودیت ها.
    یکی از چیزهای جالب در مورد سایت است که قطعا فشار دهید 1نمایش مشخصات ساده نیست. او در تاریخ G + چه دکمه مانند فیس بوکاست.
    اگر شما انتخاب می کنید برای ایجاد صفحه به یاد داشته باشید برای اضافه کردن مردم امکان پذیر نمی باشد. هر صفحه دارای امکان اضافه کردن فقط سایت های دیگر می باشد.
    همچنین سایت دسترسی به بازی و می تواند قابل استفاده نیست و یا تماس های پاتوق ویدیویی.
    اگر شما هم برای حفظ سایت را نداشته باشند، و این بسیار مهم است که شما باید گزینه ای را برای تعیین مدیر. این است که توسط کاربر تعیین شده برای دسترسی به مدیریت سایت و مطالب خود را.
    صفحه شما می توانید با وب سایت خود را لینک کنید اگر شما به عنوان مثال یک کسب و کار و یا داشتن یک وب سایت.
    با استفاده از این، ما کوتاه آمده اند تا در پایان تنظیمات اولیه گوگل پلاس شبکه های اجتماعی است. انجام دهید که البته این ها همه احتمالات است که این شبکه اجازه داده است را فراموش نکنید. با به دست آوردن تجربه و کار روزانه بر روی G+ شما اسرار و کشف گزینه جالب گوگل پلاس جهان است.

  5. Top | #29
    پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)
    حیدر آتش پیکر آنلاین نیست.
    ورود به پروفایل ایشان

    عنوان کاربر
    سوپر کاربر
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    72222
    سن
    30
    نوشته ها
    6,818
    میانگین پست در روز
    5.26
    تشکر ها
    898
    از این کاربر 828 بار در 645 ارسال تشکر شده است.

    موضوع پیش فرض چطور مانع جستجو در گوگل پلاس شویم؟

    چطور مانع جستجو در گوگل پلاس شویم؟

    پارسیان (شاپرزفا)


    گوگل؛ سرویس گوگل پلاس را هم به نتایج جستجوهای خود افزوده است. این سرویس چیست و چطور می‌شود آنرا غیرفعال کرد؟

    گوگل که ویژگی تازه خود را "جستجو کن به اضافه دنیای خودت!" (search, plus your world) نامیده، حالا این امکان را به وجود آورده است تا نتایج جستجوی شما براساس اکانت گوگل پلاس به حالت شخصی در آید و به این ترتیب محتوای شما و محتوای شبکه گوگل پلاس شما به نتایج هر جستجویی در گوگل اضافه شود.
    اما چطور می‌شود این امکان را بست؟
    نتایج فراوان برای هر جستجو مایه دردسر است و حالا تازه اضافه کنید این نوع نتایج را!
    شما حتی اگر نتایج شخصی را پنهان کنید باز به محض جستجوی بعدی این نتایج به صورت دیفالت ظاهر می‌شوند. چه کنیم که کلا از دست این دردسر راحت شویم؟
    در همان صفحه جستجوی گوگل به بالای صفحه در سمت راست بروید و به شیوه زیر عمل کنید:
    پارسیان (شاپرزفا)
    1. بر روی آیکون انتخاب‌ها (Options) کلیک کنید؛
    2. بر روی تنظیمات جستجو (Search Settings) کلیک کنید؛
    3. وقتی وارد بخش تنظیمات جستجو شدید آنجا بخشی هست به نام نتایج شخصی (Persona;Results).
    4. تمام شد! use را به do not use تغییر دهید

  6. Top | #30
    پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)
    حیدر آتش پیکر آنلاین نیست.
    ورود به پروفایل ایشان

    عنوان کاربر
    سوپر کاربر
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    72222
    سن
    30
    نوشته ها
    6,818
    میانگین پست در روز
    5.26
    تشکر ها
    898
    از این کاربر 828 بار در 645 ارسال تشکر شده است.

    موضوع پیش فرض سیستم کامنت گوگل پلاس را به بلاگر و وبلاگ وردپرسی خود بیاورید

    سیستم کامنت گوگل پلاس را به بلاگر و وبلاگ وردپرسی خود بیاورید

    با اینکه من فقط چند ماه در آغاز وبلاگ‌نویسی در بلاگر می‌نوشتم، هنوز هم تعلق خاطری به این سیستم وبلاگ‌نویسی رایگان دارم.
    بلاگر نقاط قوت زیادی داشت، اما بی‌شک یکی از مشکلات آن، سیستم کامنت آن بود. بخش کامنت در بلاگر تا به آن حد ضعیف و نازیبا بود که خیلی‌ها برای جبران از کامنت‌گیرهایی مثل Intense Debate یا Disqus یا فیس‌بوک استفاده می‌کردند.
    اما گوگل در اقدامی خوب در آغاز این هفته این امکان را به وبلاگ‌نویسان بلاگری داده است که خیلی راحت سیستم کامنت‌گیر گوگل پلاس را در وبلاگ خود داشته باشند.
    شیوه کار خیلی راحت است: به داشبورد بلاگر خود بروید و در قسمت گوگل پلاس، «استفاده از نظرات google + در این وبلاگ» را تیک بزنید.
    پارسیان (شاپرزفا)
    مزیت‌های استفاده از سیستم کامنت گوگل پلاس در وبلاگ:
    ۱- به شیوه معمول کسانی که از وبلاگتان بازدید می‌کنند، می‌توانند کامنت بگذارند،‌ علاوه بر آن در صورتی که خودتان یا هر فرد دیگری به صورت عمومی در پلاس، پست شما را به اشتراک گذاشته باشد، شما می‌توانید کلیه لایک‌ها و کامنت‌ها مربوطه را به وبلاگ خودتان بیاورید.
    ۲- با این کار دیگر نیاز به نصب افزونه‌های دیگر امتیازدهی به کامنت‌ها نیست. خود کامنت‌گذار می‌تواند کامنتش را ویرایش یا حذف کند یا گذاشتن پاسخ پای آن ممانعت کند.
    ۳- این کار از کامنت‌های اسپم جلوگیری می‌کند و تا حدی از نظرات مزاحم می‌کاهد.
    معایب استفاده از سیستم کامنت گوگل پلاس در وبلاگ:
    ۱- ممکن است این قسمت در مواقعی اصلا بارگزاری نشود (!) و یا کند بارگزاری شود.
    ۲- فرض کنید که شخص به جز شما پست شما را به اشتراک گذاشته باشد و پای این پست، کامنتی گذاشته شده باشد که شما نمی‌پسندید، شما نمی‌توانید این کامنت را حذف کنید و کاری کنید که نمایش داده نشود.
    ۳- لازمه کامنت گذاشتن،‌ داشتن حساب گوگل پلاس است. شاید بعضی‌ها اصلا حساب گوگل پلاس نداشته باشند.
    اما اگر مدتهاست به دلایلی در بلاگر نمی‌نویسید و با خواندن این سطور هوس کرده‌اید که این سیستم کامنت را به وبلاگ خود بیاورید، ناراحت نباشید، اگر وبلاگتان وردپرسی می‌توانید افزونه G+ Comments را بگیرید و نصب کنید.

  7. Top | #31
    پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)
    حیدر آتش پیکر آنلاین نیست.
    ورود به پروفایل ایشان

    عنوان کاربر
    سوپر کاربر
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    72222
    سن
    30
    نوشته ها
    6,818
    میانگین پست در روز
    5.26
    تشکر ها
    898
    از این کاربر 828 بار در 645 ارسال تشکر شده است.

    موضوع پیش فرض چالش‌های پلاس‌بودن در گوگل‌پلاس

    چالش‌های پلاس‌بودن در گوگل‌پلاس

    با وقوع انقلاب صنعتی و پس از آن ورود به قرون بیست و بیست و یکم موجی از تحولات گوناگون به دلیل به ثمر نشستن تکنولوژی، زندگی تمامی ابناء بشر را تحت تاثیر قرار داد، یکی از این تحولات اساسی در سطوح ارتباطی بود. بشر به لطف فضای سایبرنتیک و گذشته از معایب گسترده آن توانست بسیاری از اعمال روزمره خود را با سرعت بالاتر و در ابعاد وسیع تریی انجام دهد. این فضا باعث شد حد و مرز ما بین کشور های جهان کوچک و کوچک تر شود، و بشر با قرار گرفتن در جهانی به مثابه یک اتاق شیشه ای به تمام محیط اطراف خود مسلط شد.
    به وجود آمدن دستگاه هایی نظیر تلفن، موبایل، ماشین پیام گیر و ... توانست مقوله ارتباط را تا حدود زیادی تحت الشعاع قرار دهد اما ایجاد فضای سایبرنتیک و گسترش جهانی آن، موجب حرکت جهشی در حوزه ارتباطات شد. شاید بتوان استفاده از پست الکترونیکی را اولین گام ارتباطی در فضای سایبر دانست، بعد از آن بود که ارتباط های متنی، تصویری و صوتی از طریق ابزارهای الکترونیکی جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرد به نحوی که امروز این سیستم ها یکی از اساسی ترین شقوق ارتباطی مردمان جهان می‌باشد. در این راستا بود که فضای سایبر توانست فاصله ها در میان جهانیان را کم کند. به وجود آمدن رسانه‌های اجتماعی(Social Media) منجر به تعاملات میان افراد در جوامع مختلف شد این سیستم ارتباطی توانست با ایجاد محتوی توسط کاربر، و سپس به اشتراک گذاشتن و یا تبادل اطلاعات گامی مهم در تحولات ارتباطی رقم بزند.
    با گذشت زمان و بسط پیدا کردن زیر ساخت های مخابراتی در کشور های مختلف جهان و به وجود آمدن شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از زیر مجموعه های رسانه های اجتماعی، این وضعیت ارتباطی دچار تحول زیادی شد و توانست جایگاه ویژه ای در میان کاربران اینترنت پیدا کند.
    امروزه شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، گوگل پلاس و توئیتر یکی از اصلی ترین راهکار های ارتباطی ما بین بسیاری از مردم جهان می باشند اما مسئله این شبکه ها صرفا به ارتباط های جهانی خلاصه نمی‌شود. بلکه با کمی تعمق بیشتر در آن می‌توان به موضوع پیچیده ای نظیر زندگی دوم (Second Life) و چرایی استقبال روز افزون کاربران فضای سایبر از این شبکه ها را مورد بررسی قرار داد.
    به هنگام مطرح شدن کلمه زندگی، می توان از بسیاری گزاره های اثرگذار و مهم نام برد که در طول شبانه روز با زندگی انسان ها عجین است، گزاره هایی که هر کدام از آنها نتیجه قرن ها عادات و عقاید فرهنگی یک ملت می باشد. به تبع مطرح شدن زندگی دیگری به نام زندگی دوم در فضای سایبر به موازات زندگی واقعی هر انسان، قوانین و رسومات خاصی در آن زندگی پدید خواهد آمد که توسط به وجود آورندگان آن تعیین شده است. در زندگی دوم به مانند زنگی اول پیچیدگی ها و قواعد فراوانی وجود دارد به نحوی که تمامی شئونات یک زندگی واقعی به شکلی دیگر در این فضا تجلی پیدا کرده است، از این حیث می طلبد با تعمق کردن در فضای سایبر و بلاخص زندگی دوم مقولات مهمی نظیر شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.
    امروزه رسانه‌های اجتماعی حوزه‌های مختلفی از زندگی انسان را دستخوش تغییر قرار داده اند، اما همان طور که ذکر شد عمیق ترین اثرگذاری این شبکه ها در حوزه ارتباطات انسان بوده است. اتصال تار عنکبوتی بین کاربران توسط رشته های اینترنت، تحت عنوان شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و گوگل پلاس موجب شده تا هر کاربر خانه ای مجازی در این فضا برای خود مهیا کند و با قرار دادن اطلاعات شخصی درون پروفایل مخصوص خود، به آی پی رایانه خود روح بخشد. اما غافل از آنکه این خانه مجازی بر روی تار های سستی بنا شده که پایه های لغزان آن در آینده نه چندان دور مشکلات فراوان امنیتی را ایجاد خواهد کرد.
    این خانه سست در زمین فضای سایبر به وجود آمده است و هر فرد با اتصال خود به این شبکه ها گویی دریچه زندگی خصوصی خود را به روی تمامی کاربران اینترنت باز می کند. در این راستا تاسیس پی در پی شبکه های اجتماعی در طول سال های گذشته گامی نهایی برای رسیدن به جامعه دیجتالی اندیشه لیبرالیسم بود که به دلیل وسعت ابعاد در حد یک زندگی واقعی اما مجاز شده، مباحث تمام نشدنی درارتباط با خود را به وجود آورده است. اما موضوع اصلی و مطرح در این ارتباط چرایی استقبال از شبکه های اجتماعی می باشد و برای پاسخ به این سوال نیاز به عقب گرد و تجسس در مبانی فکری و تئوریک اندیشه لیبرالیسم است. برای پرداختن به این مسئله در آغاز می‌توان این سوال را پرسید که اساسا چرا شبکه های اجتماعی به وجود آمد؟
    با تعمق بر اندیشه لیبرالیسم و رسیدن به بن مایه و هسته آن می‌توان سر چشمه شبکه های اجتماعی را در اومانیسم جستجو کرد. بشر با کنار زدن خدا، خود و من فردی را در مرکز عالم قرار داد و تمامی شئونات خلقت را بر مبنای نفسانیات خود سنجید. از آن روز بود که حرکت آرام و خزنده برای رسیدن به شرایط امروز و به وجود آمدن زندگی مجازی و دور از من حقیقی آغاز شد. انسان اومانسیم با حرکت در محوریت من، تنها موضوعی را که مد نظر دارد صرفا "خود" می باشد، از این حیث، انسانِ انسان گرا طی دوره چند صد ساله به سمت تفرد گرایی حرکت کرد و در نهایت با رقم زدن ایندیویژوالیسم و دوری جستن از خانواده و روی آوردن به زندگی فردی موجب ایجاد بساط شبکه های اجتماعی شد.
    از سوی دیگر انسان هایی که کمتر به سمت و سوی تفردگرایی حرکت کرده بودند و اغلب در جوامعی غیر از جوامع غربی زندگی می کنند با ورود به شبکه های اجتماعی به دلیل سرگرمی ذاتی این شبکه ها، ساعات زیادی از وقت خود را در آن هدر می‌دهند و همین مقوله موجب می شود پدیده تفردگرایی در میان دیگر کشور های جهان پر رنگ تر شود کما اینکه در جمهوری اسلامی ایران ورود بی محابای تکنولوژی و عدم آسیب شناسی مناسب آن به موضوع تفردگرایی دامن زده است و به یقین می‌توان گفت یکی از اصلی ترین عوامل افزایش سن ازداوج علی رغم تصور عوام و خواص که در مقولات اقتصادی خلاصه می شود را باید در تفردگرایی حاصل از وابستگی زیاد به تکنولوژی های نوین جستجو کرد. یکی از این شبکه های اجتماعی که در حال حاضر اصلی ترین رقیب شبکه اجتماعی فیسبوک بوده و توانسته است در عمر اندک خود، کاربران زیادی را جذب کند شبکه گوگل پلاس(+Google) می باشد.
    شرکت گوگل در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۰ (۲۸ ژوئن ۲۰۱۱) به طور رسمی از این سرویس رونمایی کرد. در گذشته این شرکت برای رقابت با شبکه اجتماعی فیسبوک، شبکه اجتماعی اورکات(Orkut) و سرویس گوگل باز( Google Buzz )و ویو(Wave) را ساخته بود ولی این دو سرویس هیچ گاه نتوانستند با این شبکه رقابت کنند.
    از آنجایی که شبکه های اجتماعی و جذب روز افزون کاربران به شبکه ها ادامه داشت این شکست برای شرکت گوگل ناراحت کننده بود. در نتیجه گوگل با برنامه ریزی گسترده و بی سر و صدا و با استفاده از تجربه دو شکست قبلی خود شبکه اجتماعی گوگل پلاس را به معرض عمومی در آورد. این شبکه اجتماعی از روز افتتاح تا کنون توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب کند. در ابتدا به عقیده بسیاری از کارشناسان گوگل پلاس توانایی رقابت با شبکه فیسبوک را نداشت اما در حال حاضر این شبکه با گذشت کمتر از سه سال از فعالیت رسمی خود توانسته است رتبه دوم شبکه های اجتماعی را کسب کند. تفاوتی که باعث شده گوگل پلاس به مزیتی نسبی دست پیدا کند زیر ساخت موتور جستجوی گوگل است، به این جهت عده ای از کارشناسان سایبر گوگل‎‌ پلاس را بزرگ‌ترین تهدید برای بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان، فیسبوک می دانند.
    این شبکه در کمتر از شش ماه توانست بیش از ۴۰ میلیون کاربر را از آن خود کند. رقمی که رسیدن به آن از دیدگاه اصحاب فن، آماری خیره کننده محسوب می شود، هم اکنون این شبکه با گذشت تقریبا سه سال از عمرش نزدیگ به 350 میلیون کاربر را برای خود فراهم کرده است اما دلایلی که این شبکه توانسته است در کوتاه ترین زمان ممکن طرفداران زیادی از اقصی نقاط دنیا را از آن خود کند در نوع خود قابل تامل است.
    در اصل مهمترین برتری گوگل پلاس در یکپارچگی آن با سرویس های متنوع گوگل است، کاربر عضو در گوگل پلاس به هنگام اتصال می تواند از تمام سرویس های گوگل از جمله جستجو در موزیک، ویدئو، سند متنی و ... استفاده کند. به واقع این شبکه رشد سریع خود را مدیون کاربران رسانه و دیگر افزونه های گوگل می باشد، که توانسته است کاربران را به استفاده از این شبکه ترغیب کند. همچنین این شبکه اجتماعی توانسته است با لینک شدن به کاربران سرویس جی میل و یوتیوب کاتالیزوری قدرتمند برای پیشرفت خود داشته باشد. گوگل پلاس با تعبیه نوار بالای سرویس های گوگل این امکان را برای کاربر مهیا کرده است تا کاربر به تمام سرویس های گوگل دسترسی سریع داشته باشد.
    طبق گفته مسئولان شرکت گوگل، گوگل‎پلاس فراتر از یک محل برای به اشتراک‌گذاری موضوعات مورد علاقه کاربر می باشد، این شبکه ملقب به "شهر مجازی ارواح" هم اینک توانسته است با ارائه خدماتی بی نظیر کاربران زیادی را مجذوب خود کند. اما ویژگی های خاصی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس وجود دارد که در نسبت با شبکه فیسبوک بی نظیر محسوب می‌شود و دقیقا همین امر است که برای امنیت کاربر یک پاشنه آشیل محسوب می شود.


    گوگل پلاس علی رغم شبکه فیسبوک حداقل در ظواهر امر ایمنی و حریم بیشتری برای کاربران خود مهیا کرده و برای حقوق کاربر احترام بیشتری قائل است. در فیسبوک بعضی از اطلاعات شخصی کاربر در صورت عدم اشراف صحیح به تنظیمات برای عموم قابل نمایش است به طور مثال در بخش لایک ها سلایق کاربر برخلاف میل او برای دیگر دوستان به نمایش گذاشته می-شود بالاخص آنکه این امر در میان کاربران ایرانی فیسبوک امری شناخته شده است به نحوی که بسیاری از فعالیت ها در این شبکه ها موجب رسوایی کاربران شده است. هر چند در فیسبوک کاربر می تواند برای انواع مختلف محتوا سطح دسترسی تعیین کند ولی نمی تواند برای هر محتوای به اشتراک گذاشته شده سطح دسترسی متفاوتی داشته باشد، اما در گوگل پلاس این امر رعایت شده و کاربر می‌تواند حلقه دسترسی به محتوای به اشتراک گذشته را تعیین کند. همین امر موجب شده است کاربران گوگل پلاس اطلاعات خصوصی بیشتری را در پروقایل خود آپلود کنند و اطلاعات بیشتری از خود را در اختیار سرویس های جاسوسی و مراکز امنیتی و اطلاعاتی قراردهند، در این ارتباط می‌توان به صحبت های اریک اشمیت رئیس موتور جستجوی گوگل اشاره کرد، وی در مصاحبه با نشریه وال استریت ژورنال گفته است:
    «ممکن است این جوانان متوجه نباشند که ثبت حجم عظیمی از اطلاعات درباره خودشان چه عاقبتی می‌تواند داشته باشد. ... فکر نمی‌کنم جامعه از تبعات در دسترس بودن، قابل فهم بودن و قابل ثبت بودن اطلاعات در هر زمان و توسط هر کسی، آگاه باشد و درک کند که چه اتفاقی خواهد افتاد. ... به احتمال زیاد در آینده شرکت گوگل از کاربران خود اطلاعات شخصی بیشتری ذخیره خواهد کرد، در حال حاضر ما تقریبا می‌دانیم که شما که هستید، به چه مسائلی اهمیت می‌دهید و تا حدودی می‌دانیم که دوستان شما چه کسانی هستند.»
    باید توجه کرد نکات ذکر شده توسط یک کارشناس ساده مطرح نشده بلکه این صحبت ها توسط رئیس یکی از بزرگترین شرکت-های سایبری ارائه شده است، در واقع گوگل با فراهم کردن ایمنی ظاهری، کاربر را ترغیب به گذاشتن اطلاعات بیشتر می کند حال آنکه این اطلاعات به اعتراف رئیس این شبکه مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.
    از دیگر مواردی که می‌توان در مزیت ظاهری این شبکه اجتماعی در نسبت با فیسبوک نام برد پنج ویژگی معروف این شبکه می باشد. یکی از امکانات گوگل پلاس ویژگی دایره‌ها (Circles)است. یکی از معضلات شبکه اجتماعی فیسبوک عدم اجازه به کاربران برای متمایز ساختان دوستانشان از یکدیگر می باشد، گوگل پلاس این امکان را مهیا کرده است که کاربر بتواند محتوا را فقط برای گروهی خاص منتشر کند. از این جهت کاربر می‌تواند اشتراک گذاری های خود را جهت بخشد و از اشتراک گذاری اشتباه جلوگیری کند، این شبکه توانسته است نحوه نمایش حلقه ها و انتخاب افراد مورد نظر را به شکل کاملا جذاب طراحی کند تا جنبه سرگرمی برای مخاطب به وجود آورد.
    یکی دیگر از ویژگی های خاص این شبکه جرقه‌ها (Sparks)می باشد که توانسته است جستجویی کاملا تخصصی را برای کاربر به ارمغان آورد. این امکان ویژه با اتصال به شبکه غنی گوگل می‌تواند مخاطب را در پیدا کردن مطالب مد نظر یاری کند، قابلیتی که فیسبوک از داشتن آن عاجز است. هر چند که موتور جستجوی بینگ در این موضوع به فیسبوک کمک کرده است اما به گفته کارشناسان موتور جستجوی گوگل قدرتی ماورای موتور بینگ دارد. موضوعی که درباره این ویژگی قابل تامل است دانستن و شناسایی سلیقه کاربر توسط موتور جستجوی گوگل می باشد. گوگل به دلیل جستجوی کاربر از طریق موتور جستجویش با سلایق کاربر آشنا است و می‌تواند توسط این ویژگی در گوگل پلاس مخاطب را به سمت مورد نظر هدایت کند و یا با در اختیار قرار دادن لیست موضوعات متنوع انتخاب هر یک از آنها را دراختیار کاربر قراردهد.
    گوگل با ارائه ویژگی "جستجو کن به اضافه دنیای خودت!" (search, plus your world)، این امکان را به وجود آورده است تا نتایج جستجوی کاربر براساس اکانت گوگل پلاس به حالت شخصی در آید و به این ترتیب محتوای کاربر و محتوای شبکه گوگل پلاس به نتایج هر جستجویی در گوگل اضافه شود.
    ویژگی جرقه در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به تنهایی توانسته است تمامی ویژگی های کاربر را ثبت و ضبط و با ایجاد محیطی مفرح برای کاربر بستری اغوا کننده را به وجود آورد و از سوی دیگر محملی پر و پیمان را برای مراکز امنیتی ایالت متحده آمریکا فراهم کند.
    سرویس پاتوق‌ها (Hangouts) نیز توسط این شرکت برای چت تصویری و تماشای ویدئو به شکل گروهی ارائه شده است، امری که در ایران به دلیل پائین بودن سرعت اینترنت چندان فراگیر نشده است.
    انجمن (Huddle) نیز از دیگر سرویس های جذاب و نه چندان جدید می باشد. با این سرویس می‌توان در هر لحظه با دوستان مورد نظر به گفتگو‌های جمعی پرداخت، به طوری که تمامی افراد در یک گروه بتوانند در گفتگو‌های متنی شرکت کنند و پیام‌های رد و بدل شده برای تمامی اعضای گروه قابل مشاهده باشد.
    از دیگر سرویس های هوشمندانه شبکه اجتماعی گوگل پلاس سیستم موبایل (Mobile) می باشد که کاربر توسط آن می‌تواند به سادگی اطلاعات مورد نظر خود را آپلود کند. ابزارهای اندرویدی دارای امکان جدیدی به نام Instant Upload می باشند که توسط آن می توان به راحتی عکس ها را آپلود کرد. پدیده ای با توجه به آینده کاربران و پیشی گرفتن استفاده از شبکه های اجتماعی توسط موبایل در نسبت با کامپیوتر ها حائز اهمیت است.
    درگوگل پلاس نیز دکمه ۱+ نظیر دکمه لایک شبکه فیسبوک وجود دارد که کاربر توسط آن می‌تواند در صورت پسندیدن محتوا آن را لایک کند!
    نکات ذکر شده از این شبکه به عنوان ویژگی های اصلی گوگل پلاس که تنها بخشی از کلیت این شبکه اجتماعی می باشد به تنهایی می تواند هر مخاطبی را جذب کند و ساعت ها وقت هر کاربر را از آن خود کند. از این نکات می‌توان به پیچیدگی گوگل پلاس در نسبت با فیسبوک پی برد و با توجه به آنکه گوگل پلاس مزایای ویژه ای در نسبت با فیسبوک دارد پیشی گرفتن این شبکه اجتماعی از شبکه فیسبوک چندان دور از انتظار نیست.
    گوگل پلاس و فیسبوک به طور ماهوی تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو در فضای مجازی و با ایجاد بستر برای ارتباطات جمعی یک هدف را دنبال می کنند اما موضوعی که گوگل پلاس را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند کامل و جامع بودن امکانات آن برای کاربر است. کاربری که در گوگل پلاس فعال است به طور قطع به مرور زمان و با استفاده از تمامی امکانات آن، ویژگی های شخصیتی و ارتباطی وی بعد از مدت کوتاهی مشخص و عیان خواهد شد و این مسئله از دیدگاه امنیتی یک چالش بزرگ برای هر فرد محسوب می شود. حال اگر این امر را در جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار داده شود، می توان به تبعات گسترده تری از آن پی برد.
    به گزارش دی‌نیوز ساعت ها پلاس بودن یک جوانان ایرانی در شبکه گوگل پلاس جدای از مضرات گوناگونی نظیر سوق پیدا کردن به تفرد گرایی ایجاد سرگرمی اغوا کننده، آسیب های شخصیتی جسمی و روحی، تاثیر گرفتن از دروغ های سایبری و اسیر شدن در دست شایعات، غفلت از زندگی واقعی و ده ها مورد دیگر از این عناوین که هر کدام نیاز به گزارشی مفصل دارد موجب می شود وی به عنوان آینده ساز کشور به شکل کاملا عریان تمامی زندگی شخصی خود را در اختیار دشمنان این جمهوری اسلامی ایران قرار دهد و به طور قطع نیز، راهبران امپریالیسم جهانی با مسلط بودن بر زیر ساخت های شبکه های اجتماعی با استفاده هر چه بیشتر از اطلاعات انسان ایرانی برای اهداف شوم خود برنامه ریزی کرده و برای به ثمر نشاندن نقشه هایشان از این شبکه ها بهره آماری می برند.
    از این حیث هر انسان ایرانی باید به خوبی بداند علاوه بر آنکه دارای یک هویت شخصی می باشد و باید از آن به عنوان حریم خصوصی مراقبت کند دارای هویت ملی نیز هست و به عنوان یک انسان ایرانی و یک فرد از جامعه محسوب می شود و هر عمل او در شبکه های اجتماعی در نوع خود کمکی به دشمنان ایران اسلامی برای تکمیل برنامه‌های‌شان است.

  8. Top | #32
    پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)پارسیان (شاپرزفا)
    حیدر آتش پیکر آنلاین نیست.
    ورود به پروفایل ایشان

    عنوان کاربر
    سوپر کاربر
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    72222
    سن
    30
    نوشته ها
    6,818
    میانگین پست در روز
    5.26
    تشکر ها
    898
    از این کاربر 828 بار در 645 ارسال تشکر شده است.

    موضوع پیش فرض گوگل پلاس: گام قدرتمند گوگل برای ورود به شبكه‌های اجتماعی

    پارسیان (شاپرزفا)گوگل پلاس: گام قدرتمند گوگل برای ورود به شبكه‌های اجتماعی

    جوامع مختلف همواره در تلاش بوده‌اند تا هر طور شده میان مزیت‌های حاصل از سهولت دسترسی به این اطلاعات و به اشتراك گذاشتن آن در یك فضای عمومی و همچنین معایب ناشی از امكان از دست دادن مجموعه‌ای از اطلاعات ارزشمند یا شخصی تعادل مناسبی را برقرار كنند. بایدها و نبایدهای شبكه‌های اجتماعی
    همان طور كه می‌دانیم اینترنت كار اصلی خود را با هدف ایجاد زمینه‌ای برای برقراری ارتباط میان محققان و دانشمندان و همچنین سهولت دسترسی به داده‌ها و منابع تحقیقاتی آغاز كرده و پس از گذشت مدت زمان كوتاهی توانست به عنوان یك اجتماع علمی شناخته شود، اما به مرور قدم فراتر نهاده و دامنه فعالیت‌های خود را تا ایجاد امكان برقراری ارتباط میان كاربران از طریق پست الكترونیك یا همان ایمیل افزایش داد تا این كه به عنوان یك راهكار ارتباطی جدید بر پایه فناوری‌های ارتباطی مدرن جایگاه منحصر به فردی در بین كاربران اینترنت پیدا كرد، اما شاید هیچ كس تصور نمی‌كرد كه روزی رویكرد اجتماعی اینترنت به یكی از كاربردهای اصلی آن مبدل شود. البته بسیاری از كارشناسان بر این باورند كه چنین تحولاتی ناشی از ایجاد نیاز اجتماعی جدیدی با هدف تشكیل اجتماعات مجازی آنلاین در سطح جوامع است. این در حالی است كه در مقابل گروهی دیگر بر این باورند كه راه‌اندازی شبكه‌های اجتماعی بیش از این كه راهكاری برای ایجاد ارتباطات موثر میان افراد باشد به عنوان ابزاری محدودكننده برای شكل‌گیری روابط اجتماعی افراد در دنیای واقعی شناخته شده است كه شاید بتواند در آینده‌ای نه‌چندان دور شكل جدیدی از اجتماعات را در جوامع انسانی ایجاد كند. البته باید پذیرفت كه این‌گونه جوامع هیچ‌گاه نمی‌توانند جایگزین مناسبی برای جوامع انسانی در دنیای واقعی باشند بلكه تنها تسهیلاتی را برای ایجاد ارتباط در محدوده‌ای فراتر از دنیای پیرامون انسان‌ها و در سطح جهانی و به شیوه‌های جدید در اختیار ما انسان‌ها قرار می‌‌‌دهند.
    آینده در تسخیر شبكه‌های اجتماعی
    شبكه‌های اجتماعی از جمله تحولات جدید در دنیای اینترنت هستند كه به سرعت در حال رشد و گسترش بوده و روز به روز به تعداد كاربران‌آنها افزوده می‌شود. ویكی‌پدیا نیز از جمله شبكه‌های اجتماعی است كه به عنوان بزرگ‌ترین دایره‌المعارف مرجع در اینترنت مورد استفاده كاربران قرار می‌گیرد. ویژگی‌ منحصر به فرد این دایره‌المعارف این است كه دسترسی به آن رایگان بوده و به صورت اشتراكی توسط كاربران بین‌المللی نوشته می‌شود.
    علاوه بر این نمونه‌های دیگری از شبكه‌های اجتماعی نظیر Myspace، ourstory، Palabea، Yahoo 360 و Yahookickstart نیز وجود دارند كه فضایی را برای ایجاد ارتباط بین افراد گروه‌های مختلف به وجود آورده‌اند.
    در حقیقت شبكه‌های اجتماعی به نوعی از انواع رسانه‌های اجتماعی محسوب می‌شود كه توانسته‌اند توجه تعداد زیادی از كاربران را به خود جلب كنند و جالب این كه در سال گذشته میلادی شبكه‌های اجتماعی جزو یكی از 4فعالیت اصلی كاربران اینترنتی بوده است. بسیاری معتقدند كه اگر این شبكه‌های مجازی در حال گسترش باشند آینده فضای مجازی را از آن خود خواهند ساخت. اگر شما هم عضویت در یكی از شبكه‌های اجتماعی را تجربه كرده باشید، حتما مطلع هستید كه كاربران این شبكه‌ها در تلاش هستند تا بتوانند حداكثر میزان نیاز كاربران خود را فراهم كنند. افراد با عضویت در این شبكه‌ها صفحات شخصی را برای خود ایجاد می‌كنند و با ایجاد یك شبكه مجازی از دوستان خود، یادداشت‌ها، تصاویر و فایل‌های ویدئویی خود را به اشتراك گذاشته و همچنین از آخرین اخبار و رویدادها در حوزه‌های مختلف آگاه می‌شوند. همچنین ممكن است برخی از كاربران در اتاق‌های گفت‌وگو عضو شده و عقاید و نظرات خود را با دیگر كاربران مورد بحث و بررسی قرار دهند، اما همه كاربران از این قابلیت‌ها و امكانات به یك اندازه استفاده نخواهند كرد.
    گوگل هم به جمع شبكه‌های اجتماعی پیوست
    از آنجا كه چند سالی است كه موتورهای جستجوگر اینترنتی مانند یاهو، اقدام به راه‌اندازی شبكه‌های اجتماعی كرده‌اند طبیعی بود كه غول بزرگ اینترنتی یعنی گوگل هم نخواهد در این زمینه از دیگر رقبای خود عقب بماند. در یك سال گذشته خبرهایی از راه‌اندازی یك شبكه اجتماعی جدید توسط گوگل شنیده می‌شد تا این كه بالاخره گوگل اعلام كرد كه سرویس جدیدی را با نام گوگل پلاس (google Plus) راه‌اندازی كرده است. این سرویس در حقیقت یك پایگاه اینترنتی جدید اجتماعی است كه امكانات و كاربردهای متنوعی مانند به‌روزرسانی تصاویر، پیام‌ها، نظرات و... را در میان افرادی كه به عنوان دوست در یك گروه قرار می‌گیرند در اختیار كاربران قرار می‌دهد. گوگل قصد دارد با این شبكه در رقابت با دیگر شبكه‌های اجتماعی سهم بیشتری از ساعاتی را كه كاربران در دنیای مجازی صرف می‌كنند، به خود اختصاص دهد. اگرچه گوگل پیش از این راه‌اندازی شبكه اجتماعی موسوم به اوركات و همچنین سرویس‌های اجتماعی نظیر Buzz و Wave را نیز تجربه كرده بود، اما هیچ‌گاه نتوانسته بود به موفقیتی كه رضایتش را جلب كند، دست یابد. به نظر می‌رسد كه گوگل در پروژه جدیدی كه تحت عنوان گوگل پلاس معرفی كرده است از تجارب قبلی خود استفاده كرده تا بتواند یك شبكه اجتماعی جذاب را برای جذب تعداد زیادی از كاربران اینترنتی طراحی كند.
    گوگل پلاس حاصل یك سال و نیم تلاش مداوم گروهی از محققان این شركت به رهبری ویك گاندوترا‌، معاون ارشد شركت گوگل در امور مربوط به شبكه‌های اجتماعی است كه بسیاری از قابلیت‌های ارتباطات آنلاین را مد نظر قرار داده است و یكی از ویژگی‌های متمایز این شبكه با دیگر شبكه‌های اجتماعی این است كه از همان ابتدای عضویت كاربران، امكان به اشتراك گذاشتن اطلاعات و علایق آنها را با گروه‌هایی كه تحت عنوان حلقه‌ها یا Circles طبقه‌بندی می‌شوند ایجاد می‌كند. به این ترتیب می‌توانید با افراد مختلف اطلاعات گوناگونی را به اشتراك گذارید. این حلقه‌ها به شما كمك می‌كند تا بتوانید دوستان، اقوام و همكاران خود را در گروه‌های مختلفی طبقه‌بندی كنید و مانند زندگی واقعی در این دنیای اجتماعی مجازی نیز با این گروه‌ها در قالب گروه‌های اجتماعی مختلف، اطلاعاتی را به اشتراك گذارید.
    امكانات گوگل پلاس چیست؟
    به گفته مدیران گوگل، به اشتراك‌گذاری بخش بزرگی از وب را تشكیل می‌دهد، اما به نظر می‌رسد كه انجام این كار به روشی ساده‌تر از آنچه در حال حاضر وجود دارد نیز امكانپذیر باشد. خدمات جدید گوگل نیز برای رسیدن به این اهداف و هرچه بیشتر ساده كردن تعامل افراد باهم طراحی می‌شوند. اما گوگل پلاس چه امكاناتی را در اختیار كاربران قرار داده است؟
    Circles یا حلقه‌ها: یكی از مشكلات شبكه‌های اجتماعی عدم وجود امكان متمایز ساختن گروه‌های مختلف در میان افرادی است كه به فهرست دوستان كاربران اضافه می‌شوند. به این ترتیب كاربر نمی‌تواند یك محتوای خاص را تنها برای گروهی منتخب از دوستان خود به اشتراك گذارد، اما این گزینه در گوگل پلاس به شما این امكان را می‌دهد كه بتوانید دوستان خود را انتخاب و آنها را گروه‌بندی كنید.
    Sparks یا جرقه‌ها: تنها كافی است وارد این قسمت شده و علاقه‌مندی‌های خود را اعلام كنید. به این ترتیب تصاویر، فایل‌های ویدئویی، متنی و لینك‌هایی كه مرتبط با علاقه‌مندی‌های شما باشد جمع‌آوری خواهد شد تا هر گاه كه سری به گوگل‌پلاس زدید و فرصت داشتید به مطالبی برای خواندن، دیدن به اشتراك‌گذاری آن به دوستانتان در دسترس داشته باشید همچنین این گزینه این امكان را به شما می‌دهد تا علاقه‌مندی‌های خود را نیز با دوستانتان به اشتراك گذارید.
    Hangouts‌ یا پاتوق‌ها: امكانی برای گفت‌وگوی ویدئویی و تماشای فایل‌های ویدئویی است. با استفاده از این گزینه دیدارهای برنامه‌ریزی نشده برای نخستین بار قدم به دنیای مجازی گذاشته است.
    علاوه بر این گوگل‌پلاس این امكان را در اختیار كاربران قرار می‌دهد تا بتوانند مكالمات مختلف را به یك گفت‌وگوی گروهی تبدیل كرده و اقدام به برگزاری یك تله‌كنفرانس كنید. با استفاده از امكاناتی كه با كلیك‌كردن روی گزینه Huddle یا اجتماع در اختیارتان قرار می‌گیرد، می‌تواند از جمعی از دوستانتان برای انجام یك فعالیت خاص نظرسنجی كرده و بر اساس نظرات اعلام شده برای انجام یك كار گروهی برنامه‌ریزی كنید. گزینه mobile نیز برای استفاده از كاربرها و قابلیت‌های مختلف گوشی‌های تلفن همراه نظیر ارسال پیام متنی، دوربین و سیستم موقعیت‌یاب جهانی طراحی شده است.
    با توجه به آنچه گفته شد می‌توان به این نتیجه رسید كه گوگل قصد دارد از طریق شبكه اجتماعی جدید كه راه‌اندازی كرده است و با توجه به عادات وبگردی هر كاربر لینك‌ها و مطالبی را به او پیشنهاد كند و در اختیارش قرار دهد. براساس اعلام گوگل مانند دیگر سرویس‌ها و خدمات جدیدی كه توسط گوگل معرفی می‌شود، امكان دسترسی به این سرویس جدید نیز در ابتدا در اختیار تعداد محدودی از كاربران قرار خواهد گرفت تا پس از طی مراحل آزمایشی امكان دسترسی به آن در اختیار همه كاربران قرار گیرد. مدیران گوگل بر این باورند كه اشتراك‌گذاری آنلاین نیازمند ابداع روش‌های جدید است و گوگل‌پلاس نیز اولین اقدام برای ایجاد تغییر در شیوه‌های كنونی به‌اشتراك‌گذاری است كه در گذشته در برخی زمینه‌ها چندان كارآمد نبوده است.
    ماخذ: روزنامه جام جم

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

پارسیان (شاپرزفا) مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
خرید دستبند پاور بالانس خرید دستبند پاور بالانس
خرید اینترنتی خرید اینترنتی را با فروشگاه سامان خرید تجربه نمایید
خرید هندزفری تغییر صدا خرید اینترنتی هندزفری تغییر صدا
خرید پودر بومبا خرید اینترنتی پودر بومبا
تبلیغات جذب مدیر
پارسیان (شاپرزفا)
مختصری از ما انجمن پارسیان در حال تغییرات اساسی در روند فعالیت خود می باشد و امید داریم تا دوباره با حضور گرم شما کاربران محترم بتوانیم پارسیان فروم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.منتظر خبرهای جدیدی از طرف ما باشید...